Beställa bilder? Såhär fungerar det!

Här skriver jag nu lite hur jag gör när du beställer bilder från mig och hur mycket det kostar osv eftersom jag har fått många frågor på det.
Jag tar 80kr/h. Eftersom alla bilder har olika svårighetsgrader och därav kostar olika mycket så mäts det bäst i att ta betalt per timme.

Såhär går det till i tre enkla steg:

1. Du skickar dina bilder till min mail: [email protected] med de bilder du vill att jag ska måla.
2. Jag målar bilderna och skickar dem sedan i ett mail till dig tillsammans med mitt kontonummer där jag vill att du ska sätta in pengarna på. Jag skriver även hur lång tid det tog på varje bild och visar att siffror mm stämmer.
3. Du sätter in pengarna.

KLART!

enkelt är det! :)
Har du övriga frågor så kan du när som helst maila dig så svarar jag så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0